آغاز ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی در بولوار اتحاد شیراز 

عملیات ساخت مسجد که با نام مبارک امام زمان (عج) مزین شده است در سطح منطقه هفت در بولوار اتحاد خیابان خوشه شیراز آغاز شد.

تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در منطقه هفت ضمن قدردانی از خیران و شهروندانی که ساخت این مکان مقدس گام برداشتند، گفت: همه ما اعتقاد داریم هر قدم خیری که برداشته شود ثواب این کار خیر هم در این دنیا و هم در آخرت خواهیم دید.

او گفت: احداث مسجد و مجموعه‌های فرهنگی یکی از مطالبات و نیاز‌های محلات است و با توجه به اینکه شهرداری زمینی از سهم خدمات در تفکیک زمین‌های این شهرک داشته است جهت احداث مسجد و یک مجموعه فرهنگی در اختیار شهروندان قرار داده است.

اکبری شهردار منطقه هفت نیز در این مراسم گفت: در زمان تفکیک اراضی سهم خدماتی که شهرداری می‌گیرد در جهت احداث مسجد، درمانگاه، مکان‌های ورزشی، پارک و ... است و امروز نیز در این محل زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع که در زمان تفکیک اراضی در اختیار شهرداری قرار گرفته بود در جهت احداث مسجد به خود شهروندان تقدیم شده است.

اکبری گفت: عرصه این مسجد ۱۳۰۰ متر مربع است که توسط خیرین در سه طبقه ساخته خواهد شد و شهرداری نیز در جهت احداث این مکان مذهبی که با نام مبارک امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده است همکاری لازم خواهد داشت تا هر چه سریع‌تر با احداث این مسجد شهروندان بتوانند نماز جماعت و اقدامات فرهنگی در آن برگزار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار